søndag den 14. juni 2015

Godmorgen dejlige familie:-)
Thea spiser også morgenmad:-)

Amalie, Annasofie og Ole klædt ud hos mormor. Dejlige børn og skønt når de leger så godt sammen:-)

Martin og Ole kørte ud for at aflevere Fie og Jonathan hos Nana og så gav Lilje is;-)

Ole og Thea 
Hygger og leger
Søskendekærlighed 
Nana var syg så vi passede Fie og Lilje søndag eftermiddag. Så tog vi en dejlig tur til Sitge Ø. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.