Thea og bedstefar leger med DUBLO
Thea og Bedstefar i haven
Det var det skønneste solskins vejr!
Thea er også glad for sin bedstefar:-)
Det er Ole også. Da vi hentede Ole i børnehaven fortalte pædagogerne at Ole hele dagen havde snakket om at bedstefar skulle komme og hente ham og at han glædede sig. De legede også meget og hyggede sig og Ole fik sagt et par gange eller ti "Jeg elsker min bedstefar" :-)




Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.