torsdag den 4. juni 2015

Bedstefar på besøg :-)

I dag har Bedstefar været på besøg. Rigtig hyggeligt som altid..!
Thea og bedstefar leger med DUBLO

Thea og Bedstefar i haven 

Det var det skønneste solskins vejr!

Thea er også glad for sin bedstefar:-)

Det er Ole også. Da vi hentede Ole i børnehaven fortalte pædagogerne at Ole hele dagen havde snakket om at bedstefar skulle komme og hente ham og at han glædede sig. De legede også meget og hyggede sig og Ole fik sagt et par gange eller ti "Jeg elsker min bedstefar" :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.