Frokost på terrassen med ham her.
Eftermiddagskaffe med hende her.
Ole i storebrors seng med lillesøsters sut.
Ole var til tandlægen for første gang i onsdags. Det gik rigtig godt. Hun var rigtig sød og god til børn. 20 flotte tænder blev der talt:-)
:-) <3 god weekend til jer alle knus Pernille
SvarSlet