tirsdag den 30. juni 2015

Thea og far


Og så tog vi 4 en overnatning i Irmgards sommerhus. Det var skønt. 
På stranden i regnvejr. Far og Ole bygger sandslotte. 

Thea og jeg kigger på i læ af paraplyen. Thea er ikke vildt imponeret. 

Tre tosser. Den fjerde kunne ikke stille op til fotografering, da han var fuldt optaget af sandgravning. 

Bilen pakkes inden turen går hjem. 


Middagslur i bilen. 


Laura nabo 
som lige har vundet Danmarks mesterskabet i fodbold for u14 piger. 
Martin er netop blevet færdig med at sætte filt op :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.