Godmorgen
Sådan så det ud i vores dobbeltseng i morges. Hyggeligt.
Gad vide hvor der er plads til den næste i rækken? ;-) Måske på fars mave... ;-)
I morgen skal vi hen og have et kig ind til ham/hende derinde. Forhåbentlig er alt som det skal være (er ikke så bekymret - man kan jo hverken gøre til eller fra) og så kan vi nok få at vide hvilket køn det er!!!
Jeg troede på et tidspunkt lidt det var en pige, men så kommer jeg alligevel hele tiden til at omtale det som en dreng... Ja,så jeg har i virkeligheden ikke nogen anelse. I nat drømte Martin at det var en dreng. Det bliver så spændende hvis de kan se det i morgen:-)

En dejlig familie :-) knus Pernille
SvarSlet