torsdag den 29. maj 2014

Morgen

Godmorgen
Sådan så det ud i vores dobbeltseng i morges. Hyggeligt. 
Gad vide hvor der er plads til den næste i rækken? ;-) Måske på fars mave... ;-)

I morgen skal vi hen og have et kig ind til ham/hende derinde. Forhåbentlig er alt som det skal være (er ikke så bekymret - man kan jo hverken gøre til eller fra) og så kan vi nok få at vide hvilket køn det er!!! 
Jeg troede på et tidspunkt lidt det var en pige, men så kommer jeg alligevel hele tiden til at omtale det som en dreng... Ja,så jeg har i virkeligheden ikke nogen anelse. I nat drømte Martin at det var en dreng. Det bliver så spændende hvis de kan se det i morgen:-)

1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.