I dag fik Ole en tegning fra Mathias i dagplejen, som Mathias havde lavet derhjemme og taget med i dagpleje for at give den til ham. Den hænger nu på køleskabet og Ole er rigtig glad for den:-)
Og så kom Jonathan og Annasofie hjem fra lejrtur ved Langesø. De havde været afsted man-onsdag og havde haft en rigtig god tur - og var nu godt trætte! Skønt det er helligdag i morgen!
Billedet er fra radisespisnigen i søndags.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.