De to kusiner spiser is til dessert efter en festlig dag😊
Dagen efter tog vi i Jesperhus Blomsterpark. Maj-Linn og Silas og Seija. Os seks. Og så kom farfar og fætter Mads også derop. Jesper skulle desværre på Hospitalet, så han kunne ikke komme med og vi måtte undvære ham. Vi håber snart der ikke kommer flere komplikationer..!!!
Nå, men vi havde en dejlig dag:
Vi kigger på kæmpeskildpadder i jungle-zoo'en (man kan se den enes hovede i billedet nederst til højre).
I det indendørs Legeland, hvor vi var i starten pga. vejret, kom Hugo pludselig forbi. Ole gav ham en krammer og Thea blev bange for ham.
Hugo Show med Jungledyret Hugo og hans venner.
Fortsættelse følger...

























