Ole har flere gange snakket om en legeplads han går hen til sammen med børnehaven. Og i dag cyklede vi hen og fandt den. En virkelig skøn legeplads, hvor Thea, Ole og jeg hyggede i små to timer inden vi cyklede hjem. Skønt.
Her poserer de to søde børn:-)
Det gik forresten fint da Ole fik sin gips af. Lægen sagde at det var normalt at det føltes meget underlig og at mange ikke kan strække og bøje armen med det samme, men det havde Ole ikke nogen problemer med. Den føltes dog helt let og Ole sagde "Min arm flyver når jeg løber..!" Og var meget stolt over at have fået den af og armen uden gips frem til alle vi gik forbi på vej ud til bilen ;-)


Sommerbørn :-) knus Pernille
SvarSlet