Onkel Andreas + familie i KBH, har en hest som står på Amager Fælled og da vi var over og besøge dem sidste weekend kunne man få en prøve-ride-tur. Og efter lidt overtalelse prøvede Ole en tur på en lille pony, Batman (ikke deres hest). Det var en succes og han var stolt bagefter.
Martin, Ole, Pony, onkel Andreas.
Fie, fætter Jens, Ole.
Thea løb rundt og blev beskidt og hyggede sig.
Dagen efter -om søndagen- skulle Martin og jeg til bryllup hos en af mine veninder og Karen og Andreas passede alle vores fire børn - og de har jo selv fire. Så otte børn for en dag. Men det gik rigtig fint og de havde været på tur i Rundetårn bl.a. :-)



Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.