torsdag den 30. juni 2016

Seijas 1 års fødselsdag og Jesperhus Blomsterpark

De to kusiner spiser is til dessert efter en festlig dag😊
Tillykke kære Seija!

Dagen efter tog vi i Jesperhus Blomsterpark. Maj-Linn og Silas og Seija. Os seks. Og så kom farfar og fætter Mads også derop. Jesper skulle desværre på Hospitalet, så han kunne ikke komme med og vi måtte undvære ham. Vi håber snart der ikke kommer flere komplikationer..!!! 
Nå, men vi havde en dejlig dag:

Vi kigger på kæmpeskildpadder i jungle-zoo'en (man kan se den enes hovede i billedet nederst til højre). 

I det indendørs Legeland, hvor vi var i starten pga. vejret, kom Hugo pludselig forbi. Ole gav ham en krammer og Thea blev bange for ham. 

Hugo Show med Jungledyret Hugo og hans venner. 

Så blev der kørt biler på livet løs og for fulde drøn :-)

Fortsættelse følger...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.