lørdag den 25. april 2015

Et halvt år! Seks måneder!

Hende her trut-musen blev 1/2 år i går. 
Og hun er bare fantastisk...!! Se selv, hvor sød hun er;-)




torsdag den 23. april 2015

Espergærde

Far fulgte os op på stationen

Og sagde farvel

Ole faldt i søvn i toget og jeg lagde ham over i Theas lift(!) da vi skulle skifte på Hovedbanegården. Han kunne lige ligge der godt sammenkrøllet, men han vågnede ikke..! Thea på armen. 

Vel ankommet.

Thea og Pernille. 

Der grines og hygges

Bedstefar og Ole arbejder

Ole hjælper Bedstefar med at partere kylling. Det var en stor oplevelse. 

Bedstefar og Thea

Hygger og griner

Smager på grønkål

Vi havde en dejlig tur derop fra lørdag til mandag med toget. Skønt at være på besøg. 


søndag den 19. april 2015

Thea hjælper far i byggeriet

Mor til fire laver mad mens far til fire er til fodbold. 

Ole ville gerne hen og besøge Mathias efter dagpleje i torsdags og de hyggede sig virkelig sammen

Ander forsøg med hvede-surdej. Morgenbrød. De blev virkelig gode -hvis jeg selv skal sige det;-)



torsdag den 16. april 2015

Blandet fra Martins telefon

Vores to søde piger. 

Vores to søde drenge. 

Bordet til barnedåben. 

Oprydning.... Men der er er eller andet der er forkert.... ;-)

Mig og ungerne ser lidt tv efter Ole har været i bad. 


Martin sætter plader på indvendigt. Det går fremad med byggeriet. Træplader på vægge og gips på loftet er nu sat op. 
Ungerne havde fået et chokolade-påske-æg af genboen Rosa. Tror også han fik lidt i munden, men han ramte også ret meget ved siden af.... ;-)

Lidt frisk luft på en rasteplads fordi Thea græd i bilen -på turen på vej hjem med vores nye bil..!!! (Vi kørte dog i min mors - Martin og Fie kørte i vores nye luksus)

Som ser sådan ud:
Obel Zafira. 1,8. 
7 sæder...
Så nu er vi bilejere:-)

Mit første forsøg med franskbrød bagt på surdej. Det smagte dejligt:-)

Thea med hue...

...Laver ansigter...

...Og sover 

søndag den 12. april 2015

Noget rod

Når noget roder er det meget rart at kunne sætte det i kasser for at få lidt styr på det.....

Så det har vi prøvet her:


...men de roder altså stadig ret meget nogen gange ;-)


Hos Inaluk

På besøg hos min veninde Inaluk og hendes to drenge, Pilo og Malik:

fredag den 10. april 2015

Lidt bedere billeder

Min mors rigtige kamera kan alligevel tage billeder af en lidt bedere kvalitet end min telefon og "morgen-selfies"

Her leger vi titte-bøh med dynen
Hvor er ungerne henne?

Bøh..! Der var de :-)

Mor og datter ❤

Morgen-selfie


Thea, Ole og jeg. Tidlig torsdag morgen nede hos min mor. 

lørdag den 4. april 2015

Gåtur ved Langesø

Den lille dreng i den store verden 

Madpakker ved søbredden 


Far og børn

På en bænk i vandet

Vi havde bare en fantastisk dag derude med gåtur og sommer-agtigt vejr. 

Forresten er Thea begyndt at rulle helt bevidst fra ryg til mave i forgårs og i går begyndte hun at ryste på hovedet.