Ungerne havde fået et chokolade-påske-æg af genboen Rosa. Tror også han fik lidt i munden, men han ramte også ret meget ved siden af.... ;-)
Lidt frisk luft på en rasteplads fordi Thea græd i bilen -på turen på vej hjem med vores nye bil..!!! (Vi kørte dog i min mors - Martin og Fie kørte i vores nye luksus)
Som ser sådan ud:
Obel Zafira. 1,8.
7 sæder...
Så nu er vi bilejere:-)
Thea med hue...
...Laver ansigter...







Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.