torsdag den 16. april 2015

Ungerne havde fået et chokolade-påske-æg af genboen Rosa. Tror også han fik lidt i munden, men han ramte også ret meget ved siden af.... ;-)

Lidt frisk luft på en rasteplads fordi Thea græd i bilen -på turen på vej hjem med vores nye bil..!!! (Vi kørte dog i min mors - Martin og Fie kørte i vores nye luksus)

Som ser sådan ud:
Obel Zafira. 1,8. 
7 sæder...
Så nu er vi bilejere:-)

Mit første forsøg med franskbrød bagt på surdej. Det smagte dejligt:-)

Thea med hue...

...Laver ansigter...

...Og sover 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.