torsdag den 23. april 2015

Espergærde

Far fulgte os op på stationen

Og sagde farvel

Ole faldt i søvn i toget og jeg lagde ham over i Theas lift(!) da vi skulle skifte på Hovedbanegården. Han kunne lige ligge der godt sammenkrøllet, men han vågnede ikke..! Thea på armen. 

Vel ankommet.

Thea og Pernille. 

Der grines og hygges

Bedstefar og Ole arbejder

Ole hjælper Bedstefar med at partere kylling. Det var en stor oplevelse. 

Bedstefar og Thea

Hygger og griner

Smager på grønkål

Vi havde en dejlig tur derop fra lørdag til mandag med toget. Skønt at være på besøg. 


2 kommentarer:

  1. :-) tak i lige måde det var skønt at have jer på besøg knus til jer alle Pernille

    SvarSlet
  2. Det var flot af dig, Nina, at tørne ud på sådan en lang rejse med de to små unger. Flot klaret!
    Tak for et dejligt besøg, hvor især Ole og jeg var rundt i haven og arbejde og spise grønkål, slæbe værktøj, bl.a. alle skruetrækkerne, hamrene, tængerne samt søm, stjerneskruer, franske skruer, bolte og møtrikker ud fra værkstedet og arbejde med dem på et stykke træ. Dejligt!
    På et tidspunkt sagde Ole, om en stor spade, at det kun var et arbejde for store, det var ikke for Oler...
    På et andet tidspunkt sagde Ole, med et henført bilk: Jeg elsker mad!
    Tak for et dejligt besøg!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.