Den lille dreng i den store verden
Madpakker ved søbredden
Far og børn
På en bænk i vandet
Vi havde bare en fantastisk dag derude med gåtur og sommer-agtigt vejr.
Forresten er Thea begyndt at rulle helt bevidst fra ryg til mave i forgårs og i går begyndte hun at ryste på hovedet.
Dejlige billeder <3 og tak for nogle dejlige dage i sommehuset :-9 knus Pernille
SvarSletHvor er det skønt at kunne følge jer i jeres liv, med alle de dejlige og søde billeder, du sørger for bliver taget og lægger her på bloggen, Nina! Det er en daglig stor glæde for os alle. Tusind tak for det..
SvarSlet