onsdag den 26. februar 2014
Løven til fastelavn
Oles mor syntes han skulle være løve til fastelavn. Meget belejligt spiste vaskemaskinen et stort hul i min karrygule cardigan, som jeg så syede om til løvebluse og -hale til Ole:
Tilbage i dagpleje efter ferie
Ole var meget glad for at se sin dagplejemor igen - og hun for at se ham. Hun sendte mig dette selfie de havde taget:
mandag den 24. februar 2014
Hjemme igen
Super dejlig lille ferie hos Bedstefar, hvor Ole lærte at sige "bedste" -men kunne ikk helt finde ud af at koble det sammen med "far" til et sammenhængende ord, selvom "bar" ellers også er en del af ordforrådet...
En anden ting jeg er nødt til at fortælle, men altså ikke fik noget billede af er, at han efter aftensmaden fandt et lille hæfte med spilleregler til et spil han tit leger med. Så tog han hæftet og satte sig op i sin lille lænestol - og begyndte at læse højt for sig selv! Han kørte sin lille finger henover siderne mens han snakkede løs i et jævnt volapyksprog. SÅ sødt :-)
Han var selvfølgelig også glad for at være hjemme igen, hvor han legede det meste af aftenen. Her har han Fies Cirkeline-dukke i bad:
fredag den 21. februar 2014
onsdag den 19. februar 2014
Hos Farfar
Trætte i sofaen
Mundharmonika -Ole kan sagtens spille
Solbriller. Jonathan hjælper med at få dem rigtigt på, for det er lidt svært
Mundharmonika -Ole kan sagtens spille
Solbriller. Jonathan hjælper med at få dem rigtigt på, for det er lidt svært
torsdag den 13. februar 2014
Hjemme med mor
Ole havde dårlig mave i går og i nat, så han blev hjemme med sin mor i dag. Det var hyggeligt :-)
tirsdag den 11. februar 2014
søndag den 9. februar 2014
Lægen i fredags
Så havde vi endelig - langt om længe - fået bestilt tid til 15mdr. vaccination. Fredag holdt hans dagplejer fri og da jeg også havde fri, var det en perfekt dag, og han fik tid lige inden han skulle sove til middag. Men et par timer før, da vi hyggede derhjemme begyndte han pludselig at græde - jeg tolkede det som træthed men han kunne slet ikk finde ro og var også ked af det i barnevognen. Da vi igen sad i sofaen tog han sig til sine øre og græd. Så fik jeg ændret tiden ved lægen til tjek af ører.
Han havde kylling med, og lægen var bare så sød og god til børn. Først undersøgte han kylling. Lyttede til den på både maven og ryggen. Og så kiggede han kylling i ørene pg konstaterede at kylling havde det godt. Så var det oles tur og han sad helt betaget og lod sig undersøge. Han havde væske på begge øre, men ingen mellemørebetændelse. Så gik vi ind til sygeplejersken og fik vaccination. Ikke rart, men han tog så flot. Og kylling passede på ham:
Abonner på:
Opslag (Atom)

























