mandag den 24. februar 2014

Hjemme igen

Super dejlig lille ferie hos Bedstefar, hvor Ole lærte at sige "bedste" -men kunne ikk helt finde ud af at koble det sammen med "far" til et sammenhængende ord, selvom "bar" ellers også er en del af ordforrådet... 
Han var selvfølgelig også glad for at være hjemme igen, hvor han legede det meste af aftenen. Her har han Fies Cirkeline-dukke i bad:

En anden ting jeg er nødt til at fortælle, men altså ikke fik noget billede af er, at han efter aftensmaden fandt et lille hæfte med spilleregler til et spil han tit leger med. Så tog han hæftet og satte sig op i sin lille lænestol - og begyndte at læse højt for sig selv! Han kørte sin lille finger henover siderne mens han snakkede løs i et jævnt volapyksprog. SÅ sødt :-)

1 kommentar:

  1. Tak for flagningen!
    - og tak for kødhakkeren og DVD'en.
    Det bedste ved en fødselsdag er dog altid når der kommer gæster - og når I er med: Ole, Nina, Martin, Anders, Bedstemor Ida, Putte, Rasmus, Lene og Ole.

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.