onsdag den 26. februar 2014

Løven til fastelavn

Oles mor syntes han skulle være løve til fastelavn. Meget belejligt spiste vaskemaskinen et stort hul i min karrygule cardigan, som jeg så syede om til løvebluse og -hale til Ole: 





Bemærk det lille ører der titter op i manken;-)

Jeg burde nok ha syet manken længere ned omkring halsen, men ellers synes jeg det blev meget godt;-) 

Og så fik jeg dette fra Tina:

Sammen med en SMS om at han var blevet kattekonge ;-) 
Og han var vist lidt betuttet ved hele situationen;-)



2 kommentarer:

  1. Tillykke til den lille løvekonge!
    Det er det flotteste kostume jeg længe har set - og den sødeste løve jeg længe har set.
    Løven kan børste tænder, kigge sig i spejlet og have sut i munden; det er en rigtig dygtig løve!

    SvarSlet
  2. Også en hilsen fra mig sikke en sød løve og hvor er du god til at sy Nina. Dejligt at se jer i mandags og så ses vi jo igen om 14 dage :-) hils hele familien knus Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.