søndag den 9. februar 2014

Lægen i fredags

Så havde vi endelig - langt om længe - fået bestilt tid til 15mdr. vaccination. Fredag holdt hans dagplejer fri og da jeg også havde fri, var det en perfekt dag, og han fik tid lige inden han skulle sove til middag. Men et par timer før, da vi hyggede derhjemme begyndte han pludselig at græde - jeg tolkede det som træthed men han kunne slet ikk finde ro og var også ked af det i barnevognen. Da vi igen sad i sofaen tog han sig til sine øre og græd. Så fik jeg ændret tiden ved lægen til tjek af ører.
Han havde kylling med, og lægen var bare så sød og god til børn. Først undersøgte han kylling. Lyttede til den på både maven og ryggen. Og så kiggede han kylling i ørene pg konstaterede at kylling havde det godt. Så var det oles tur og han sad helt betaget og lod sig undersøge. Han havde væske på begge øre, men ingen mellemørebetændelse. Så gik vi ind til sygeplejersken og fik vaccination. Ikke rart, men han tog så flot. Og kylling passede på ham:
Umiddelbart efter lægebesøg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.