Thea øver sig i at spise leverpostejshapsere. Det faktisk går helt godt;-)
fredag den 22. maj 2015
torsdag den 21. maj 2015
tirsdag den 19. maj 2015
Kr. Himmelfartsferie del 2
Fredag morgen mødregruppe på legeplads ved Fruens Bøge med både store og små børn.
Her er jeg på vippen med Esther og Villas og Ole og Agnes. Vi havde det rigtig sjovt.
Der var også tid til afslapning og spisning i skyggen. Som jeg vist har sagt før har jeg verdens bedste mødregruppe:-)
Om aftenen kom Luise, Marie og Kathrine fra geografi på besøg fra København. Jeg hentede dem ned til min mor, så jeg ikke var alene om de to små, madlavning, gæster og det hele.
Aften gåtur Ole-mig-Kathrine-Marie og smuk blomstrende raps-mark.
Gruppe-selfi ;-)
Luise-mig-Kathrine-Ole-Marie.
De var der fra fredag til lørdag.
Mor og børn
Søndag stod Thea tidligt op - og derfor også hendes mor. Her hygger vi på køkkengulvet.
Så stod der flere børn op og vi gik i gang med morgenmad. Amalie var der fra lørdag til søndag.
Og så fik vi hilsen fra ham her, der var på ferie med sin far og brødre i London. Martin, Andreas, Henrik, Kristian.
Kr.himmelfarts ferie del 1
Ansigtsmaling i børnehaven. Han er spiderman med sine yndlingsfarver gul, blå og rød.
søndag den 10. maj 2015
Ugler i børnehaven
I fredags kom der en dame på besøg i børnehaven med hendes to ugler. Det var ret spændende. Martin afleverede Ole, så han så dem også.
Ole med den store ugle i baggrunden.
Den store flotte(!) ugle.
Pædagogen Lone med den lille ugle på skulderen.
Mig og ungerne
Lidt billeder fra da vi besøgte bedstefar:-)
Ole og jeg bygger en kirke med klodserne.
fredag den 8. maj 2015
Lidt flere billeder
Alle børnene fra min fantastiske mødregruppe
Emmely, Bertram, Thea, Nete, Dagmar
Farvel i dagplejen. Han havde et hjerte på hånden og jeg spurgte ind til det. Ham fortalte at det havde Tina tegnet og så sagde han "Det betyder kærlighed":-)
Efter trejde dag i børnehave faldt han i søvn foran fjernsynet kl. kvart over fire, sov til kvart i otte, fik mad og blev gjort klar og kom så i seng kl ca ti.
Det samme skete i går, torsdag, hvor han faldt i søvn kl. fem og sov til i morges kl syv, kun afbrudt kl. 02-03, hvor han var oppe og få en portion havregryn;-) Det er fordi han springer sin middagslur over...
torsdag den 7. maj 2015
Lidt billeder
Ole i ovnen
Til konfirmation i Århus. Alle seks i vores dejlige nye bil:-)
Ole hjælper med at sætte blomster på bordene til Jonathans konfirmation.
Festlokalet klar
Tosser i kirken
Fin Fie
Hot ung konfirmand
Jonathan og Julie
Ole med kysmund
Dejlig morgen med de to her
Morgenmad - så hyggeligt at vi alle kan sidde ved bordet nu
Ole siger hej til Thea i liften
Abonner på:
Opslag (Atom)



































