Alle børnene fra min fantastiske mødregruppe
Emmely, Bertram, Thea, Nete, Dagmar
Farvel i dagplejen. Han havde et hjerte på hånden og jeg spurgte ind til det. Ham fortalte at det havde Tina tegnet og så sagde han "Det betyder kærlighed":-)
Efter trejde dag i børnehave faldt han i søvn foran fjernsynet kl. kvart over fire, sov til kvart i otte, fik mad og blev gjort klar og kom så i seng kl ca ti.
Det samme skete i går, torsdag, hvor han faldt i søvn kl. fem og sov til i morges kl syv, kun afbrudt kl. 02-03, hvor han var oppe og få en portion havregryn;-) Det er fordi han springer sin middagslur over...









Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.