Fredag morgen mødregruppe på legeplads ved Fruens Bøge med både store og små børn.
Her er jeg på vippen med Esther og Villas og Ole og Agnes. Vi havde det rigtig sjovt.
Der var også tid til afslapning og spisning i skyggen. Som jeg vist har sagt før har jeg verdens bedste mødregruppe:-)
Om aftenen kom Luise, Marie og Kathrine fra geografi på besøg fra København. Jeg hentede dem ned til min mor, så jeg ikke var alene om de to små, madlavning, gæster og det hele.
Aften gåtur Ole-mig-Kathrine-Marie og smuk blomstrende raps-mark.
Gruppe-selfi ;-)
Luise-mig-Kathrine-Ole-Marie.
De var der fra fredag til lørdag.
Mor og børn
Søndag stod Thea tidligt op - og derfor også hendes mor. Her hygger vi på køkkengulvet.
Så stod der flere børn op og vi gik i gang med morgenmad. Amalie var der fra lørdag til søndag.
Og så fik vi hilsen fra ham her, der var på ferie med sin far og brødre i London. Martin, Andreas, Henrik, Kristian.








Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.