Ansigtsmaling i børnehaven. Han er spiderman med sine yndlingsfarver gul, blå og rød.
Spiderman alias Ole på gåben hjem fra børnehave.
Thea i skyggen under æbletræet i haven:-)
Fie malede Ole med ansigtsmaling igen torsdag:
Tror Ole synes han var ret sej..!
:-) seje billeder :-0 knus til jer alle Pernille
SvarSlet