mandag den 16. marts 2015

Lidt fra dåben

Thea bliver døbt i Ryslinge Sognekirke 

Det hele går rigtigt til. 


Fadderne 

Os med præsten

Ole var ikke så interesseret i at stille op til billeder...

...med bedstefar i hånden kunne han overtales. 

Tilsidst lykkedes det dog. Hele familien i kirken. 


torsdag den 12. marts 2015

Dejlige billeder

I får lige en omgang blandede billeder her indtil jeg får fat i flere fra dåben. 
Ole og Silas maler kunst. 

Ole elsker at arbejde!

Ole og Amalie 

Far og Thea 

Thea og Fie på Naturama 

Ole på Naturama klædt ud som moskusokse. 

Mig og Thea 

Ole er glad for sin lillesøster og sin lille kusine:-)

onsdag den 11. marts 2015

Vores dage

Ole på vej hjem fra dagpleje. Han legede at vi boede der på gruset ved Sankt Hans Skole. Tror han leger han ligger i sin seng. 

Lørdag var jeg med Ole og Thea hos Tobias, Amalie, Cecilie og Andreas. Her ser Tobias og Thea hinanden an. 


Ole og Amalie leger virkelig godt sammen for tiden. 
Her klædt ud i fine kjoler:-)


Dejlige glade Thea:-)


lørdag den 7. marts 2015

Igen lidt blandet

Ridder Ole 


Vores to piger


Jonathan med et lille gevir...!


Den søde sherif 

Ole har fået et lille "ritual" med at ae Thea på hver kind og så dutte hende på næsen og så ae hende på håret. Det er rigtig sødt og så sigern han nogen gange "og dut, og hej" når han gør det. Rækkefølgen er ikke altid den samme og hvis jeg får hende flyttet inden han får hende trykket på næsen er det ikke godt nok - så skal jeg lige bukke mig så han lige kan gøre det;-)

Thea er så småt begyndt at ligge an til at grine. Første gang var for snart tre uger siden, da Martin lod som om han spiste hendes hals. "Så går der nok ikke længe inden hun griner rigtigt" tænkte jeg, men det går ikke så hurtigt. Hun har gjort det en gang siden, hvor hun lå på pudslebordet og jeg lavede noget fjollet, men det bliver altid kun til et enkelt "he" fra hende. Hun gjorde det igen her til aften. "He" Det skal nok komme. Grin er dejligt. :-D


onsdag den 4. marts 2015

Long time no see

Vi har ikke haft det helt store overskud er i det lille hjem på det seneste. Det har resulteret i utrolig lidt billeder. 
Nu kan I lige få dem der er:
Ole syg på sofaen (med sine sværd)


Thea på sofaen


Mødregruppe en af de første gange. Fra venstre: Dagmar, Thea, Emmely, Bertram, Nete. Jeg har bare verdens dejligste mødregruppe der. 

Og selvom der ikke er så meget overskud har vi det godt. I går var vi på biblioteket, alle undtagen Jonathan, og det var hyggeligt. Jeg er også igang med en god bog, hvilket er virkelig skønt. 

onsdag den 18. februar 2015

Lidt blandet

Thea til fastelavn 

Mig og alle ungerne i sofaen

Fra pileweekend forrige weekend. Det er Ole med stjerne-flyverdragten, mig til venstre og Martin til højre. 

Arbejdsmænd

Thea ridder på en bjørn. Naturama, Svendborg i anledning af Amalies fødselsdag. Sidste weekend. 

tirsdag den 17. februar 2015

fredag den 13. februar 2015

Thea og tandbørsterne

Jeg stod med Thea på armen ude på badeværelset og pludselig var hun fuldt beskæftiget med tandbørsterne. 
Hun øver sig på højtryk på at kontrollere sine hænder. 
Og forsøger lidt at putte det hun får fat på i munden 
Men det var mest interessant at få fat i dem. Hun blev utilfreds da jeg gik inden hun havde fået leget færdi - også selvom jeg havde taget en tandbørste med hun kunne lege med. Men så måtte jeg jo gå derud igen;-)

mandag den 2. februar 2015

Babysalmesang

Thea sover i barnevognen træt efter alle indtrykkene. Fredens kirke, hvor babysalmesang foregik foran alteret.Ole (der vist nok spiser sne af en rød skovl!?!). Selfie af mig og Ole. Vi er glade.   
Vi har nemlig været til en meget vellykket omgang babysalmesang. Ann-Ka overtalte mig til at tilmelde mig. Og første gang var i dag. Ole skulle egentlig have været i dagpleje, men Tina ringede lidt over 8 at Ole var den eneste i dag, så hvis han kunne komme lidt før 9 sku de på tur. Der sov Ole stadig efter en dejlig og oplevelsesrig lille ferie hos bedstefar - så jeg besluttede at lade ham sove og så kunne han bare blive hjemme - vi kunne alligevel ikke nå at komme ud til Tina til før kl 9. 
Så skrev jeg til lederen af babysalmesang og fik liv at tage Ole med. Vi var deroppe lidt i 10. Var lidt spændt på hvad det var for noget, men det var helt nede på jorden og hyggeligt. Ole sad ved siden af mig på gulvet og spiste madpakke det meste af tiden. Når vi var oppe og danse var han med mig i hånden og jeg havde Thea på den anden arm. Thea nød det. Hun blev ikke forskrækket over musikken og lå bare og kiggede og snakkede og sprællede og var glad:-) Så vi glæder os til de næste ni gange;-)