Ridder Ole
Vores to piger
Jonathan med et lille gevir...!
Den søde sherif
Ole har fået et lille "ritual" med at ae Thea på hver kind og så dutte hende på næsen og så ae hende på håret. Det er rigtig sødt og så sigern han nogen gange "og dut, og hej" når han gør det. Rækkefølgen er ikke altid den samme og hvis jeg får hende flyttet inden han får hende trykket på næsen er det ikke godt nok - så skal jeg lige bukke mig så han lige kan gøre det;-)
Thea er så småt begyndt at ligge an til at grine. Første gang var for snart tre uger siden, da Martin lod som om han spiste hendes hals. "Så går der nok ikke længe inden hun griner rigtigt" tænkte jeg, men det går ikke så hurtigt. Hun har gjort det en gang siden, hvor hun lå på pudslebordet og jeg lavede noget fjollet, men det bliver altid kun til et enkelt "he" fra hende. Hun gjorde det igen her til aften. "He" Det skal nok komme. Grin er dejligt. :-D
Tak for alle de dejlige billeder og søde kommentarer. Vi nyder dem alle sammen. Kys fra Bedstefar
SvarSletdejlige billeder og et sødt ritual Ole har med Thea :-) Knus Pernille
SvarSlet