Nu kan I lige få dem der er:
Ole syg på sofaen (med sine sværd)
Thea på sofaen
Mødregruppe en af de første gange. Fra venstre: Dagmar, Thea, Emmely, Bertram, Nete. Jeg har bare verdens dejligste mødregruppe der.
Og selvom der ikke er så meget overskud har vi det godt. I går var vi på biblioteket, alle undtagen Jonathan, og det var hyggeligt. Jeg er også igang med en god bog, hvilket er virkelig skønt.



Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.