Thea sover i barnevognen træt efter alle indtrykkene. Fredens kirke, hvor babysalmesang foregik foran alteret.Ole (der vist nok spiser sne af en rød skovl!?!). Selfie af mig og Ole. Vi er glade.
Vi har nemlig været til en meget vellykket omgang babysalmesang. Ann-Ka overtalte mig til at tilmelde mig. Og første gang var i dag. Ole skulle egentlig have været i dagpleje, men Tina ringede lidt over 8 at Ole var den eneste i dag, så hvis han kunne komme lidt før 9 sku de på tur. Der sov Ole stadig efter en dejlig og oplevelsesrig lille ferie hos bedstefar - så jeg besluttede at lade ham sove og så kunne han bare blive hjemme - vi kunne alligevel ikke nå at komme ud til Tina til før kl 9.
Så skrev jeg til lederen af babysalmesang og fik liv at tage Ole med. Vi var deroppe lidt i 10. Var lidt spændt på hvad det var for noget, men det var helt nede på jorden og hyggeligt. Ole sad ved siden af mig på gulvet og spiste madpakke det meste af tiden. Når vi var oppe og danse var han med mig i hånden og jeg havde Thea på den anden arm. Thea nød det. Hun blev ikke forskrækket over musikken og lå bare og kiggede og snakkede og sprællede og var glad:-) Så vi glæder os til de næste ni gange;-)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.