onsdag den 17. februar 2016

Ole hos Tina

I mandags havde Oles gamle dagplejemor Tina en fridag, og hun ville rigtig gerne have Ole på besøg alene. Så han holdt fri fra børnehave og jeg afleverede ham hos hende kl. 10. Da jeg hentede ham igen kl. 15.15 tænkte jeg, at han ville være klar til at komme hjem - det var ikke helt tilfældet. Han havde hygget sig sådan med Tina, at han på vej hjem i bilen bekendtgjorde: "Jeg elsker KUN Tina!". 
De havde taget bussen sammen op til biblioteket,  havde spist pomfritter på MC Donald (!) og han havde fået lov købe et lille træsværd (eller en stor trækniv) i SøstreneGrene. Da jeg kom var de hjemme igen og ude og lege i sandkassen.
Tina havde også nydt at "hænge ud" med Ole som hun kaldte det ;-)
Hvor er det dejligt for Ole at have sådan en sød dagplejemor :-) 

I dag er Martin selv taget med alle fire børn(!) op til sin far i Hillerslev. Det er ret sejt. 
Jeg er blevet alene hjemme for at skrive mit speciale færdigt. Phu-ha, glæder mig til det bliver færdigt..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.