mandag den 15. februar 2016

Billeder fra Martins telefon igen

Martin og Thea nytårsaften 

Køkkenet nytårs aften 

Ole i fars bukser 

Kælketur nede i parken

Ole fandt en god pind 

Fie og hendes veninde Naya (ikke på billedet) var også med nede og kælke. 

Thea og jeg tog lige en tur sammen

Farfar var her i 4 dage i forbindelse med at Martin fik opereret en åreknude væk. Det var meget hyggeligt og en stor hjælp...! 
(Og det går super med Martins ben nu)
Farfar danser en stille dans med Thea

Farfar er med nede og aflevere Ole og læser lige en bog højt 

Flere var henne og høre

Ole i arvet pingvin-dragt 

Pingvinen Ole

Søde Thea har den lille hund med til at spise morgenmad. 
Hun snakker forresten selvfølgelig mere end ga-ga ;-) Hun siger "hej", "nej", "hov", "der", "mam-mam"(mad), "mar-ma"(morgenmad), "mar-mar"(mormor), "gåkke"(dukke), "oje"(øje og øre), "ba"(bad), "gyng-gan"(gynge), "vuf"(hund), "mav"(mave), "øjjj"(ligesom 'wau'), "bau"(bold), "dar-dar"(farfar) og sikkert mere, jeg ikke lige kan huske i skrivende stund. Så siger hun også mange dyrelyde bl.a. vov-vov, muuuh, mæææh, gok-gok, grrrrah, mjau, skraaah-skraaah (som en papagøje) og blop-blop (som en fisk) og så prøver hun at puste som en elefant, men der kommer ikke rigtig lyd med ud;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.