Hold nu op det bliver dejligt at få det afleveret - så håber jeg bare at de ikke er alt for strenge i bedømmelsen ;-)
Jeg skal op og forsvare den mundtligt engang i marts. Og så er jeg færdig!
Nå men nok om det. Her får I lige lidt billeder af nogen søde børn :-)
Til fastelavn i børnehaven var Ole klædt ud som Hulk (grøn superhelt), men da vi om søndagen var med Mathias og Ann-Ka til fastelavn i deres fælleshus, blev det en arvet Spiderman dragt.
Thea var klædt ud som Dronning Elsa fra Disney filmen Frost. Hendes røde kinder er dog faktisk bare fordi hun har det varmt og er træt.
Ungerne legede længe med balloner ude på gulvet. Også sammen med alle de andre børn, men de var lige smuttet da jeg fik fundet mit kamera frem ;-)





Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.