mandag den 7. marts 2016

Her

Sådan så det ud da jeg skrev speciale...

Og sådan så jeg ud da jeg skrev speciale...

Nu flyver dagene afsted uden nogen faste mål. Jeg skal op og forsvare i uge 14, men har ikke fået dato endnu. 

I fredags havde Fie en veninde på besøg, og de var med ude og hente Ole og Thea fra pasning:  

I weekenden bagte vi pølsebrød og bagefter ordnede Ole opvasken i håndvasken:

Ole leger godt med Dublo i stuen, mens mor og far snakker og får en kop te:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.