fredag den 3. april 2015

Ole har lært at klippe med saks.....

Thea der lige er kommet i seng. 


Ole som Pipi Langstrømpe -klædt ud hos Amalie

Og han hiver sig i flætningerne.  

I formiddags kom Ole stolt (og lidt forsigtigt for han ved godt han ikke må tegne på fingrene) hen og viste at han havde taget neglelak på...!! ...Jeg nænnede ikke at fortælle ham, at det var på den forkerte side af fingerne... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.