lørdag den 4. april 2015

Gåtur ved Langesø

Den lille dreng i den store verden 

Madpakker ved søbredden 


Far og børn

På en bænk i vandet

Vi havde bare en fantastisk dag derude med gåtur og sommer-agtigt vejr. 

Forresten er Thea begyndt at rulle helt bevidst fra ryg til mave i forgårs og i går begyndte hun at ryste på hovedet. 

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder <3 og tak for nogle dejlige dage i sommehuset :-9 knus Pernille

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt at kunne følge jer i jeres liv, med alle de dejlige og søde billeder, du sørger for bliver taget og lægger her på bloggen, Nina! Det er en daglig stor glæde for os alle. Tusind tak for det..

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.