lørdag den 7. marts 2015

Igen lidt blandet

Ridder Ole 


Vores to piger


Jonathan med et lille gevir...!


Den søde sherif 

Ole har fået et lille "ritual" med at ae Thea på hver kind og så dutte hende på næsen og så ae hende på håret. Det er rigtig sødt og så sigern han nogen gange "og dut, og hej" når han gør det. Rækkefølgen er ikke altid den samme og hvis jeg får hende flyttet inden han får hende trykket på næsen er det ikke godt nok - så skal jeg lige bukke mig så han lige kan gøre det;-)

Thea er så småt begyndt at ligge an til at grine. Første gang var for snart tre uger siden, da Martin lod som om han spiste hendes hals. "Så går der nok ikke længe inden hun griner rigtigt" tænkte jeg, men det går ikke så hurtigt. Hun har gjort det en gang siden, hvor hun lå på pudslebordet og jeg lavede noget fjollet, men det bliver altid kun til et enkelt "he" fra hende. Hun gjorde det igen her til aften. "He" Det skal nok komme. Grin er dejligt. :-D


2 kommentarer:

  1. Tak for alle de dejlige billeder og søde kommentarer. Vi nyder dem alle sammen. Kys fra Bedstefar

    SvarSlet
  2. dejlige billeder og et sødt ritual Ole har med Thea :-) Knus Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.