fredag den 20. marts 2015

En hel masse Thea

Thea ligger på maven og leger

Det er ikke altid lige sjovt, når tingene ikke vil som man selv vil. 

Her set igennem et hul i legestativet. 

Thea og far nyder den første eftermiddagskaffe i haven. Godt der er varm te til;-)

Thea sover lur - stadig i sin lift. Hun er snart for stor til den...

En aften, hvor Thea ikke ville sove og synes det var træls at skulle ligge der i sin seng kom Ole op og hyggede lidt med hende. Det var et hit. 

Han syntes bl.a. hun skulle prøve mine briller...

Thea med briller og sut. 

Og lige til sidst (et billede uden Thea): Martin igang med at fælde den lille del af vores store grantræ. Det er blevet alt for stort - det skal vi have fældet i år. 


1 kommentar:

  1. Dejlige billeder :-), Glæder mig til at se jer i uge 14 :-) knus Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.