Thea er meget betaget af uroen for tiden. Den uro jeg selv har lavet da jeg ventede Ole:-)
Vi var ude og fælde juletræ (en gave fra nogen af Martins samarbejdspartnere).
Ole fladt i søvn på vej hjem...
(Billede er taget gennem bilruden, så der er en del spejling, men han sover op af juletræet;-)
Ole og Thea hygger i sofaen.
Tak for alle de søde billeder. Det er en stor glæde, hvergang du sætter dem på bloggen. Så kan vi følge lidt med i børnenes opvækst og jeres liv. På glædeligt gensyn på søndag!
SvarSlet