onsdag den 17. december 2014

Ole og Thea

Thea er meget betaget af uroen for tiden.  Den uro jeg selv har lavet da jeg ventede Ole:-)

Dublo-jul. 

Vi var ude og fælde juletræ (en gave fra nogen af Martins samarbejdspartnere). 


Ole fladt i søvn på vej hjem... 
(Billede er taget gennem bilruden, så der er en del spejling, men han sover op af juletræet;-)

Ole og Thea hygger i sofaen.

Thea sover hos mor:-)




1 kommentar:

  1. Tak for alle de søde billeder. Det er en stor glæde, hvergang du sætter dem på bloggen. Så kan vi følge lidt med i børnenes opvækst og jeres liv. På glædeligt gensyn på søndag!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.