lørdag den 27. december 2014

Lidt jul og lidt syg

Efter en dejlig julefrokost d.21. Blev Ole list syg om aftenen - så er det godt man har fået en ny bamse man kan introducere for Postmand Per. 

Ole og Thea den 22. 


Mormor/farmor og alle hendes børnebørn den 24. Vi havde en god, omend lidt kaotisk juleaften, med babyer, spændte 2årige og den ene var ovenikøbet syg...

Ole med noget af sit nye legetøj. PlayMobil indianer fra Bedstefar og Pernille:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.