Efter en dejlig julefrokost d.21. Blev Ole list syg om aftenen - så er det godt man har fået en ny bamse man kan introducere for Postmand Per.

Mormor/farmor og alle hendes børnebørn den 24. Vi havde en god, omend lidt kaotisk juleaften, med babyer, spændte 2årige og den ene var ovenikøbet syg...
Ole med noget af sit nye legetøj. PlayMobil indianer fra Bedstefar og Pernille:-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.