onsdag den 8. oktober 2014

Hjemmesyede sutsko

Ole manglede hjemmesko. Og hvad gør man så? Man sætter sig da ved symaskinen...!
I kan tro jeg er stolt over resultatet;-)
Læder bund (læderrester fra mor), lækkert ternet for med 25% uld (arvet fra Mette Hastrups søster), sorte stofrester (af Martins, som blev tilovers efter han syede gardiner til Jonathans klasselokale i børnehaveklassen). Elastik i kanten og det orange mærke er faktisk lavet af stof-gavebånd fra Magasin. = Gratis sko. 

Og lige et lille bevis på at jeg selv har syet dem;-)

Jeg har selvfølgelig ikke fundet på det hele selv. Inspiration og vejledning kommer herfra:
 http://www.laralil.dk/2012/01/babysko-diy.html

3 kommentarer:

  1. Åh, hvor er de flotte! De ser gode ud og skal nok holde Oles fødder varme i en kold tid.

    SvarSlet
  2. Ej hvor vildt! De er da sygt flotte!

    SvarSlet
  3. :-) fantastisk flotte hvor er du bare dygtig til at sy Nina :-) og dejlig video af Ole God weekend og efterårsferie til jer alle :-) Knus Pernille (Frants er i Frederikssund for at se en udstilling og bagefter i dialyse)

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.