tirsdag den 7. oktober 2014

Weekenden

Fredag kørte vi med min mor til Kbh. Hun skulle besøge Anders og Sidsel og vi lånte bilen videre op til Bedstefar og Pernille. 
Her hyggede vi og slappede af og fik god mad indtil lørdag, hvor vi kørte til fødselsdag på Amager. 
Bedstefar og Ole læser om maskiner og traktorer:
Ole synes bøgerne var meget spændende og læste de samme to først mange gange med Pernille, så nogen gange med mig og tilsidst en del gange med Bedstefar:-)

På Amager var der fødselsdag for fætter Jens 1år, kusine Gertrud 5år, og kusine Esther 8år. 
Super hyggeligt og fordi vi blev og sov nåede der også at falde lidt mere ro på og de voksne nåede at få snakket og hygget. Her spiller Andres fra sangbogen mens han og Martin synger. 
Karen og jeg sad og snakkede og nød musikken:-)
Dagen efter legede Ole rigtig godt med først Ena Marie (12år) og derefter længe med Esther og Gertrud. Så hyggeligt at han ikke var så vild med at skulle hjem;-)
Men da vi først kom ud i bilen og over til Anders og Sidsel og Mormor var det bestemt også godt:-) Han legede med terninger og lyssværd som han plejer. Og så spurgte han efter elefanterne som vi jo var henne og se sidst. Dem ville han gerne have været henne ved igen;-) Da jeg fortalte at dem skulle vi ikke hen til denne her gang spurgte han efter en fersken - som han havde fået to af sidst han var her:-) God hukommelse. Ting må gerne være som de plejer;-)
Efter frokost kørte vi hjem til Fyn. 



1 kommentar:

  1. Tak for et dejligt besøg af jer tre ½.
    Ole og jeg legede også med værktøj; vi borede tre små huller i et stykke lægte og satte heri et søm, en skrue med stjernekærv og en fransk skrue. ALLE de redskaber, der skulle til at få dem til at sidde fast. De blev skruet ind og ud. Ole elsker værktøj.

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.