I kan tro jeg er stolt over resultatet;-)
Læder bund (læderrester fra mor), lækkert ternet for med 25% uld (arvet fra Mette Hastrups søster), sorte stofrester (af Martins, som blev tilovers efter han syede gardiner til Jonathans klasselokale i børnehaveklassen). Elastik i kanten og det orange mærke er faktisk lavet af stof-gavebånd fra Magasin. = Gratis sko.
Jeg har selvfølgelig ikke fundet på det hele selv. Inspiration og vejledning kommer herfra:
http://www.laralil.dk/2012/01/babysko-diy.html




Åh, hvor er de flotte! De ser gode ud og skal nok holde Oles fødder varme i en kold tid.
SvarSletEj hvor vildt! De er da sygt flotte!
SvarSlet:-) fantastisk flotte hvor er du bare dygtig til at sy Nina :-) og dejlig video af Ole God weekend og efterårsferie til jer alle :-) Knus Pernille (Frants er i Frederikssund for at se en udstilling og bagefter i dialyse)
SvarSlet