torsdag den 23. oktober 2014

Bedsteforældre-dag

Der arbejdes i regnvejr (tirsdag)

I går var der bedsteforældre dag i legestuen. Mormor kom og hentede Ole kl 08:30 og sammen gik de ned i legestuen. Da Ole først lige havde forstået hvad der skulle ske glædede han sig til at komme afsted med Mormor i hånden. Bedstefar kom direkte fra toget fra Sjælland ned i legestuen kvart over 9. Så hyggede de sig et par timer med snak, boller og leg.
Kl. 11 var arrangementet slut og Ole, Bedstefar og Mormor gik hjem. Martin og jeg var på hospitalet til "nu-er-du-gået-over-termin"-tjek. Og alt så fint ud. Vi kom hjem ca. halv 12 og så spiste vi alle frokost sammen inden Mormor kørte hjem igen. Bedstefar blev helt til efter aftensmaden og tiden gik godt med middagslur, leg, spisning og bare generel hygge og samvær. Her sidder Ole og Bedstefar og leger med Playmobil- og Dublo-Lego-mænd.
Tak for en god dag:-)


1 kommentar:

  1. Det var en dejlig dag som begyndte med en hyggelig Bedsteforældre-dag i legestuen sammen med mormor og Tina. Derefter hjem til Henriettevej og hygge med boller og frokost. Resten af dagen legede jeg med den søde Ole, med mænd, sværd, blod og kamp i det små. Tak for en rigtig dejlig dag!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.