lørdag den 18. oktober 2014

Aftenhygge med mor

Ole har bare været så god til at lege hele dagen. Han har virkelig nydt en stille hjemmedag. 
 
Og her til aften, hvor det bare var Ole og mig der var hjemme lavede vi popcorn i gryde - med glaslåg. Det var sjovt at se! Dog er popcorn af 1dl vist lige i overkanten til os to;-) vi lavede mango-smoothie til. Og så hyggede vi med puslespil. Og kom lidt sent i seng - men hele dagen har været lidt sen, så det passede nok meget fint;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.