-11 dage over terminsdato. Med Ole lå jeg i fødsel nu. Nu går jeg bare lidt rastløs rundt herhjemme ;-)
-Er ved at have vænnet mig til tanken om at skulle sættes igang i morgen.
-Er også ved at have vænnet mig til at hun bliver stjernetegn skorpion og ikke vægt.
-Er ved at have hul i alle de underbukser jeg har kunne passe under graviditeten - og de er endda ved at være for små.
-Er begyndt at få godt ondt i bækkenet om natten fordi det løsner sådan op.
-Er begyndt at få vand i ben og hænder.
-Synes stadig det er helt og komplet ufatteligt at der kommer et barn mere.
-Glæder mig samtidig helt vildt meget.
Konklusion:
Nu må baby gerne komme ;-)

Du er i mine tanker, min kære datter.
SvarSlet