torsdag den 23. oktober 2014

Gravidstatus

Status:
-11 dage over terminsdato. Med Ole lå jeg i fødsel nu. Nu går jeg bare lidt rastløs rundt herhjemme ;-)
-Er ved at have vænnet mig til tanken om at skulle sættes igang i morgen. 
-Er også ved at have vænnet mig til at hun bliver stjernetegn skorpion og ikke vægt. 
-Er ved at have hul i alle de underbukser jeg har kunne passe under graviditeten - og de er endda ved at være for små.
-Er begyndt at få godt ondt i bækkenet om natten fordi det løsner sådan op. 
-Er begyndt at få vand i ben og hænder. 
-Synes stadig det er helt og komplet ufatteligt at der kommer et barn mere.
-Glæder mig samtidig helt vildt meget. 

Konklusion: 
Nu må baby gerne komme ;-)



1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.