onsdag den 17. september 2014

Fie og Jonathan

Fie havde en veninde med hjem og de lavede selv snobrødsdej, bål og snobrød - og da bålet gik ud - fladbrød i ovnen. Helt selv - jeg behøvedes næsten ikke hjælpe. Store piger:-) Det var hyggeligt. Kun var jeg nød til at minde dem om et par gange hvordan man ryddede op;-) Og fladbrødene blev ret gode:-) Lækkert med hjemmebag;-)
Efter aftensmaden tog Fie Ole i bad mens jeg ryddede op i køkkenet. Dejligt og det hyggede de sig også med:
Jonathan er for tiden lidt handicappet fordi han har slået sit knæ voldsomt på en trappe. Nu er hævelsen så småt ved at falde og han har det fint. Han så efter Ole mens jeg var ovre og handle til aftensmaden. Dejligt vi har store børn der gider de små:-D
Og så er han forresten begyndt til præst, den store dreng. Og kom stolt hjem og viste at han har fået sin egen Bibel:-)

1 kommentar:

  1. Ja skønt med store børn og at de er glade for de små :-) God weekend til jer alle knus Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.