mandag den 25. august 2014

Sang

Ole overraskede os meget i dag da han sang hele "tinge-linge-later":
"Bomme-bom-bom ... tin-soldat ... Se te' venstre ... Hel rigment drejer om ... Tinge-linge ... Nu klokken bleve mange ... Se komme hjem ... Ellers bli moder bange... Tinge-lin-lin ... Om igen
Jeg vil gene optage det på video, men ved ikke om jeg kan få ham til at synge når der er kamera på;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.