torsdag den 28. august 2014

Hvad man ikke har i billeder...

...må man have i ord. 
Min far/Oles bedstefar var på besøg tisdag og det var bare så hyggeligt.
Min far kom kl. halv 11 og havde den dejligste have-bænk med. Vi har snakket om det for længe siden, men jeg tænkte faktisk først for alvor på at vi virkelig godt kunne bruge en havebænk her den anden dag, fordi Ole er begyndt at køre frem og tilbage på fortovet på sin scooter - så kunne det være skønt at sidde på en bænk i forhaven - og det kan nu lade sig gøre:-)
Vi begyndte at male og pudse vinduerne ud mod vejen - jeg havde slebet det ene dagen før og gik nu igang med det andet mens min far gik igang med at male det første. Hvidt. Det bliver bare SÅ flot :-) 
Molly - en veninde fra fødselsforberedelse - kom forbi til brunch. 
Kl. 14 kørte vi ud og hentede Ole i bedstefars blå bil og kørte til 2 års undersøgelse hos lægen. Ole var glad for at se sin bedstefar og det gik bare super hos lægen. Ole var lidt utryg og blev ved med at sige "Moar..." Men han gik selv op på vægten (14,9kg) og stod flot op af vægen til måling (91cm). Så blev han trykket på maven, mærket på pungen og lyttet til hjertet. Alt så fint ud og han fik lov at vælge en lille ting fra lægens skuffe. Det blev en lyserød bil:-)
Hjemme. Ole og bedstefar fandt tre sidste glemte bønner i køkkenhaven. Opdagede at æblerne var ved at være modne. Gav kaninen Peanut mad. 
Efter lækker aftensmad hjalp bedstefar Ole i karbadet og bagefter hyggede de sig med puzzlespil.
Tak for en god og hyggelig dag bedstefar og tak for alt den gode hjælp:-)

Onsdag var jeg i en baby-tøj-genbrug der er ved at lukke. Købte en hvid "Joha"body med blonter og et par brune velour bukser og en brun kjole i baby-fløjl med blomster. 58kr. 
Desuden fik jeg strikket baby-strømperne færdigt...! Er selv blevet godt tilfreds:-) og så har min mormor strikket en sød rød kjole til den lille ny pige:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.