mandag den 25. august 2014

Byggeprojekt fortsættes, Stærdahl-weekend og naboleg

Hækken klippet ned. Manden arbejder og der bliver sat vindpap op:-) 
Snart er vores lille sommerpavillon lukket af... Og værelset et skridt nærmere. 

Skøn weekend i Bisserup med "Stærdahl-familien". Og nystrikket yndlingstrøje fra oldemor. Med flotte røde traktorer:-)
Ole legede bare super godt med alle de andre børn. Han kastede hurtigt sin kærlighed på mine to små kusiner Flora (12år) og Fransiska (10år) og ville hele tiden lege med dem. Også Sofus på 7 år var god at lege med:-)
Jonathan og Annasofie faldt også bare lige i hak med alle de andre unger så der var liv og glade dage :-) 
Vi voksne fik god mad og snak;-)


Vores nabo to huse henne har to drenge på 5 og 7 år og derfor en have Ole er helt vild med. Det er bare den største attraktion lige for tiden. Der er nedgravet trampolin, hvilket er fedt, men det fedeste er legehuset FYLDT med værktøj. Her har jeg fanget ham ind gennem vinduet. Ved ikke helt hvorfor han har sat sig under bordet, men han har i hvert fald favnen fuld af værktøj;-)

1 kommentar:

  1. hej dejlige billeder og historier Det er skønt at følge med på denne måde :-) . Ked a, at jeg ikke kan komme med i morgen og hjælpe med at male :-(. Men håber snart at se jer en anden gang :-) Knus til jer alle Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.