fredag den 29. august 2014

Gåtur

I går gik vi hjem fra dagplejen. Ole og jeg - han ville ikke sidde på cyklen da han lige havde lavet pøller i bleen ;-) Men han ville gerne gå. 
Her er vi stoppet op og kigger på en sjov plakat, hvor de har værktøj og en har trådt i maling:

Der er meget at kigge på, så det går ikke vildt hurtigt:

Da vi nåde parken med en lille legeplads for enden af vores vej skiftede vi bleen og legede lidt. Ole gik bl.a. i gang med at fylde sine sko op med sand:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.