lørdag den 2. august 2014

Farvel for denne gang, dejlige Læsø.

Så blev det hjemrejsedagen. Morgenen startede med at sende Anders og Sidsel afsted, da de havde en lang rejse hjemad med offentlig transport pga. sporarbejde. 
Sidsel og Anders på færgen. Os der vinker.

Så gik vi hjem og fik morgenboller og gjorde derefter hele hytten ren. 
Så afsted mod Saltsyderiet. Ole sov under hele besøget. Vi hørte foredrag med den fantastiske fortæller Poul og kiggede på salt og på flotte træ og benudskæringer af en lokal pensioneret sløjdlærer, som har fået fast bod ved saltsyderhytterne. Her købte Annasofie et  flot armbånd - lædersnor med hvidt hjertevedhæng i okseben og Jonathan en flot halskæde også lædersnor med tværsnit at en lammeknogle. 


Herefter hjem og hente sandwich til aftensmaden i køleskabet og lukke sommerhuset helt af. Og så en sidste tur på havnen og lege på legepladsen og spise en is. 
Jeg smuttede i Brugsen for at lede efter Læsø Honning fra den brune bi, men fandt desværre ikke noget. Så købte bare noget lokalt fra en vejbod længere oppe af vejen - halv pris og nok bare fra gule bier. 

Det blev en dramatisk tur ombord på færgen, men den historie kan I få i morgen;-) 
Nu godnat:-)

1 kommentar:

  1. Anders har lagt billede op på sin blok om hvor man ser at de tager afsted fra Læsø - hvor vi vinker:-)
    Se det på:
    http://havelundvilladsen.blogspot.dk/2014/08/modsat-billede.html

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.